Tihendite paigaldamine
Emmi õlilekked
Kui paned uued tihendid ja muud sedalaadi värgid, tuleb tihendialune pind
korralikult kuivatada, et õli vahele ei jääks. Vasktihendid
tuleb peale igat lahtivõttu noolutada. Kaelustihendite alused võllid
peavad olema poleeritud, muidu kulub tihend mõne töötunniga
läbi.
Kui neid ja muid tihendus nõudeid rikkuda, tilgub ka kõige kallim
hi-tec-im ratas.
Egert
üllar kurtis, et dnepril esinevad õlilekked?!
kuskohalt seda õli täpselt leemendab? silindrite tagasivoolude
juurest? mitu ravi, üks võimalus on paigaldada jämedam toru,
mille karteripoolne ots koonusekujuline. kui nüüd kaas peale keerata,
surub toru jämenev ots ennast tihendisse kinni ning lekkega on ilmselt:-)
ühel pool, kui aga õli voolab tagasivoolutoru kaanepoolsest otsast,
tuleb toru välja
keerata ning keermeliimiga kinni panna. niikuinii on hea, kui see toru seal
liimig kinni on - minu isiklik kogemus näitab, et ta võib ennast
ka ise lahti keerutada ning siis voolab kõik mögin, mis mööda
tõukurvardaid pähe niriseb, sealt august kenasti maha. mis on halb.
tagant väntvõlliotsa juurest leemendab? ravi:
poolkinnine laager, kinnine külg väljapoole, võtab vungi kenasti
kinni. tihend jäta ka muidugi ikka alles:-)
vene ratastel on võllide pinnad nii jube karedad, et zimmerling ei saagi korralikult töötada. kui tahad leketest vabaneda, pead need pinnad üle lihvima. käigukasti otsad, tagaülekande otsad - oo, sada õudust - neil pindadel võib küüsi viilida! kui sa need kohad aga korralikult üle käid ning SIIS uued tihendid paigaldad, ei voola sul enam ei kast ega differ.
KÕIK ühenduskohad löö kokku kuumakindla silikooniga, kuid sellest üksi ei kipu piisama. selles osas on mulle ilmselt jälle vastuväiteid, kuid mina soovitan ikka ka tihendi vahele panna, kummalegi poole aga silikooni. tihend jääb siis sinna vahele toeks, et silikoon välja ei vajuks. tihendid, oo koledust, lõikan oma käega papist - nutavad ja peavad!(homo sovieticus:-)
noh, ikka tilgub?!
AGA kui saadki õli pidama ja siis korra 120 km/h tallinnast viljandisse
sõidad, ootab sind tõenäoliselt ikkagi rõõmus
üllatus - ikka on ta kusagilt kraami välja osanud suruda! mis teha!
tundub, et tegemist ei ole siiski päriselt maanteele mõeldud mootoriga!
:-)
juss