Tihendite paigaldamine
Emmi õlilekked

Lekitab?

Kui paned uued tihendid ja muud sedalaadi värgid, tuleb tihendialune pind
korralikult kuivatada, et õli vahele ei jääks. Vasktihendid tuleb peale igat lahtivõttu noolutada. Kaelustihendite alused võllid peavad olema poleeritud, muidu kulub tihend mõne töötunniga läbi.
Kui neid ja muid tihendus nõudeid rikkuda, tilgub ka kõige kallim hi-tec-im ratas.

Egert


üllar kurtis, et dnepril esinevad õlilekked?!

kuskohalt seda õli täpselt leemendab? silindrite tagasivoolude juurest? mitu ravi, üks võimalus on paigaldada jämedam toru, mille karteripoolne ots koonusekujuline. kui nüüd kaas peale keerata, surub toru jämenev ots ennast tihendisse kinni ning lekkega on ilmselt:-) ühel pool, kui aga õli voolab tagasivoolutoru kaanepoolsest otsast, tuleb toru välja
keerata ning keermeliimiga kinni panna. niikuinii on hea, kui see toru seal liimig kinni on - minu isiklik kogemus näitab, et ta võib ennast ka ise lahti keerutada ning siis voolab kõik mögin, mis mööda tõukurvardaid pähe niriseb, sealt august kenasti maha. mis on halb.

tagant väntvõlliotsa juurest leemendab? ravi:
poolkinnine laager, kinnine külg väljapoole, võtab vungi kenasti kinni. tihend jäta ka muidugi ikka alles:-)

vene ratastel on võllide pinnad nii jube karedad, et zimmerling ei saagi korralikult töötada. kui tahad leketest vabaneda, pead need pinnad üle lihvima. käigukasti otsad, tagaülekande otsad - oo, sada õudust - neil pindadel võib küüsi viilida! kui sa need kohad aga korralikult üle käid ning SIIS uued tihendid paigaldad, ei voola sul enam ei kast ega differ.

KÕIK ühenduskohad löö kokku kuumakindla silikooniga, kuid sellest üksi ei kipu piisama. selles osas on mulle ilmselt jälle vastuväiteid, kuid mina soovitan ikka ka tihendi vahele panna, kummalegi poole aga silikooni. tihend jääb siis sinna vahele toeks, et silikoon välja ei vajuks. tihendid, oo koledust, lõikan oma käega papist - nutavad ja peavad!(homo sovieticus:-)

noh, ikka tilgub?!
AGA kui saadki õli pidama ja siis korra 120 km/h tallinnast viljandisse sõidad, ootab sind tõenäoliselt ikkagi rõõmus üllatus - ikka on ta kusagilt kraami välja osanud suruda! mis teha! tundub, et tegemist ei ole siiski päriselt maanteele mõeldud mootoriga! :-)

juss