1-süüde mõlemas silindris kellaga-st.ÜSS suhtes täpselt
võrdseks seatud.
2.-segu nõela ja segukruvi abil paika (pärast forseerimist või
toite-väljalaskes igasuguse muudatuse tegemist on tõenäoliselt
vajalik ka peadüüsi valik )- ALATI LIIGU RIKKAMALT SEGULT LAHJEMA
POOLE.Muidu võid proovimisega kinni lasta.
---siis on midagi kellegi poolt valesti kokku pandud-kas ajaloos ( bõl v service) -või praegu.
üks küünal õlitub või tahmab rohkem.
var.1.
põhjuseks -liiga rasvane(õlirikas) segu, -riknenud tihend- imeb
käigukasti õli , mittekorrektne läbipuhumise kvaliteet-näit
hülss viltu silindris. segu võib olla liiga rikkaks "keeratud"
sest mootor tõmbab kuskilt lisaõhku- ja nii sai"tööle"
-tulemusena töötab üks sil. liiga rikka seguga ja tahmab küünla
.
var.2.
Juhul kui üks karbuss töötab mõlemale silindrile: kontrolli,et
karbuss oleks otse(mitte kallutatud) ja et peadüüsi ava oleks sisselaskekanali
hargnemise keskpunktis.
Peadüüsist lähtub sisselaske kanalisse rikkama segu koonusekujuline
juga, mis sisselaske kanali hargnemise kohalt (juhul,kui ta pole keskel-või
kanal on ebasümmeetriline) paiskub rohkem ühte silindrisse. Selline
põhjus on tihti siis teise silindri kinni jooksmisel( liiga lahja-puudulik
määrimine ja jahutus)
Eriti sagedasti on see viga vene 2-sil. paadimootoritel, kus reeglina alumine silinder saab liiga rikast- ja ülemine liiga lahjat segu ( kütusepihusti suubub karb. alumisse äärde)
Loomulikult käivitub rikkama seguga silinder külmaga paremini, kui
küünal üle ei tao.
Praktikas tundub, et vabriku peadüüs on ökon. huvides valitud
väiksevõitu, mis kupatades eelpooltoodut võimendab.Pelgalt
düüsi vahetusega võimalik minekut ja lõppkiirust/ka
-kulu juurde saada. Forseerimine ja sumpad on erijutt.
Tiit Rea